piątek, 18 stycznia 2013

Cover Photo dla Sharpie

Czyli konkurs na facebookowe zdjęcie w tle dla fan paga Markerów Permanentnych Sharpie.

Możliwości jakie daje w dzisiejszych czasach internet wciąż mnie zadziwiają. Kiedyś, żeby wziąć udział w konkursie trzeba było wszystko przygotować w jakiejś namacalnej formie, spakować, wysłać, zabezpieczyć przed zniszczeniem podczas przerzucania paczek i listów, a teraz? Wystarczy kilka kliknięć myszką i gotowe. Tyczy się to nie tylko konkursów graficznych czy artystycznych, które najbardziej mnie interesują, ale każdych. Wiadomo, do tych "poważniejszych" wciąż trzeba się odpowiednio przygotować i dostarczyć projekty w wersji papierowej (+ CD z wersją elektroniczną zazwyczaj), ale jest wiele konkursów organizowanych przez wielkie i znane marki, które opierają się jedynie na wysyłce plików gdzieś w sieć. Kapitalna sprawa jak dla mnie! Wielkie możliwości i szanse, choć trzeba mieć z pewnością dużego farta, by być później zauważonym.

Koniec dygresji na dziś, wracajmy do faktów. Pod koniec zeszłego roku wzięłam udział w konkursie na cover photo dla Sharpie. Zgłosiłam trzy prace. Dwie z nich już w jakiejś formie były prezentowane na blogu, jedna nie. Żeby nie było, że wysłałam gotowce, każdą z nich musiałam trochę poprawić, poprzesuwać, podkolorować. Efekty poniżej.





Rozstrzygnięcie było 18 grudnia. Projekt dzieciaków z balonikami został wyróżniony. Coś czuję, że jeszcze nie raz zostanie wykorzystany w podobny sposób (do momentu, aż ktoś go nie kupi na własność - ktoś chętny? :D). Tutaj ogłoszenie wyników i galeria ze wszystkimi nagrodzonymi pracami. Spóźnione gratulacje dla zdobywcy głównej nagrody! :) Bardzo fajny i dobry projekt według mnie.

 Teraz czekam na moją nagrodę - zestaw markerów Sharpie. Szczerze jestem ciekawa, co to za rewolucja. Podobno można pisać nimi na ceramice i na materiałach i całość da się utrwalić. Polecam ich fan page, co jakiś czas pojawiają się przykłady ciekawego i bardzo kreatywnego ich zastosowania.
Mazaki można dostać tylko w niektórych sklepach, ja dowiedziałam się o nich jakoś z sieci, nie są jeszcze chyba zbyt popularne w Polsce.

Może ktoś z Was używa markerów Sharpie? Słyszeliście coś o nich? Coś nowego czy po prostu nowe pisaki z lepszym PRem? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *