niedziela, 30 grudnia 2012

Biżuteryjne tkaniny

Dosłowność nie zawsze jest zła. :)

Poniższe wzory powstały przez przypadek. Jak to na studiach (u nas) bywa, zaistniało małe zamieszanie z tematyką ćwiczenia. Dodatkowo słysząc je z ust do ust studenckich, zaufałam i wykonałam. Jak się okazało, nie na ten przedmiot, na który chodzę, więc "niepotrzebnie". Ale kto by się tam zniechęcał... Przynajmniej jest materiał na bloga i dodatkowe megabajty projektów, które być może kiedyś doczekają się wykorzystania.

A teraz do rzeczy tematu. Wzór miał być inspirowany tkaninami barokowymi i biżuterią. Misternie wijące się motywy ociekające złotem. Prawie jak z pokazu Dolce & Gabbana na minioną już jesień. Ale to tylko inspiracje...
Ja biżuterię potraktowałam dosłownie i wykorzystałam zdjęcia własnych wyrobów.




















Inspirująca myśl na koniec:
Po wykonaniu tych projektów doszłam do wniosku, że z każdego motywu, zdjęcia, czegoś dwuwymiarowego (lub fotografii trzech wymiarów) można zrobić ciekawy wzór. Można coś wyciąć, coś zmodyfikować, rozmyć czy podkolorować, a z każdej grafiki może powstać dobry projekt.

1 komentarz:

  1. swietne wzory,juz widze siebie w kiecce z takim 'dizajnem'',wszyscy by sie pytali skad wytrzasnelam taki material a ja bym rzekla-od Pani Olborskiej.: D a bizuteria poprostu mnie powala:-) ^^

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *