poniedziałek, 3 września 2012

Porta Design Project

Na FB już co nieco było na ten temat. Mianowicie chodzi o konkurs organizowany przez Łódź Art Center na zlecenie PORTA KMI Poland SA na stronie facebookowej http://www.facebook.com/PortaDesignMail. Zadaniem konkursowym było zaprojektowanie okleiny na drzwi. Jedynym "wymogiem" były konkretne wymiary i oczywiście bycie autorem zgłaszanej pracy. Żadnych ograniczeń tematycznych czy kolorystycznych. A, no i można było zgłosić tylko trzy okleiny... i to okazało się dla mnie problemem. Przyznaję, że do moich projektów wykorzystałam w większości prace wykonane na Architektonicznym Projektowaniu Tekstyliów w trakcie studiów. Część przerobiłam, wybrałam jedynie elementy lub żywcem złożyłam "tkaninę" o raportowalnym wzorze i wrzuciłam na przykładowe drzwi. Mając prawie że gotowe niektóre projekty, było mi dość łatwo i szybko przystosować je do bycia okleinami. :) Stąd też duża liczba przygotowanych prac - mam ich na dysku 58! Przyznaję, że nie wiem, czy dobrze wybrałam. Poniżej przedstawiam osiemnaście prac. Trzy konkursowe możecie obejrzeć tu:
Oczywiście jak już wejdziecie je obejrzeć, to zapraszam również do głosowania! Byłoby mi bardzo miło. :) Zaznaczam, że można oddać głosy na dowolną ilość prac (na każdy projekt po jednym głosie). Zachęcam też do przejścia na drugą i trzecią stronę konkursu, gdzie są projekty Anety Sadko. Na te też głosujemy, Moi Drodzy! :)

Jeśli macie jakieś problemy z głosowaniem, co już niestety miało miejsce, pamiętajcie o dwóch rzeczach!
1. Najpierw należy polubić fan page  http://www.facebook.com/PortaDesignMail
2. Następnie z aplikacji konkursowej należy zaprosić znajomych do głosowania
3. Pozostaje już tylko zagłosować na najlepsze Waszym zdaniem wzory (+ jakiś mój + jakiś Anety) :)

Generalnie nie przepadam za internetowymi konkursami, które opierają się na głosowaniu. Zawsze wiadomo, że wygra osoba, która najlepiej rozreklamuje swoje prace/zdjęcia/teksty etc. albo będzie oszukiwać przez głosowanie za pomocą botów (programów). Mimo to skusiłam się na ten konkurs. Powodem były nagrody (bo i co niby innego?).

Ta edycja konkursu jest już czwartą i ostatnią. Z każdej z nich był wyłoniony zwycięski projekt przez jury z szóstki najwyżej ocenionych. Tym razem do wygrania jest bon do IKEA wart 400zł, ale to nie to mnie skłoniło do wzięcia udziału (chociaż wiem, co chciałabym kupić ;P). Z tych czterech zwycięskich prac zostanie wybrana jedna, która będzie zaprezentowana na Łódź Design 2012 - 6. Międzynarodowym Festiwalu Designu w Łodzi, oraz otrzyma wynagrodzenie w wysokości 3000 brutto. I to jest właściwy powód! :) Poza zwycięzcą organizator może wyróżnić kilka prac i również zaprezentować je na festiwalu, ale na innych zasadach regulowanych umowami. Super szansa według mnie. Tym bardziej, że nie ma zbyt dużego zainteresowania konkursem (a przynajmniej w ostatniej edycji, wcześniejszych nie śledziłam).







Głosowanie trwa do 9 września. Głosujcie i módlcie się o pomyślne dla mnie obrady jury :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe prace. Bardzo podoba mi się ta z dzieciakami i balonikami. Być może zgłoszę się do Ciebie po taką, jak będę remontować dziecka pokój:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie z tych prac, które tu pokazałaś najlepsze są nr 2 i 9 ;) sama bym się pokusiła aby moje drzwi wyglądały jak praca nr 2 ;) Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 - the best ;)
    obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *